دعا کنید...

            همیشه دعا کنید چشمانی داشته باشید که بهترین ها را در آدم ها ببیند   

قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد   

ذهنی که بدی ها را فراموش کند   

و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد

خدایا

 

خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ، 

 تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ، 

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم ، 

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ، 

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی…؟؟

امام صادق (علیه السلام)



به امام صادق (علیه السّلام ): کارهای خود را بر چه اساسی استوار ساخته اید

فرمودند:بر چهار بُنیان:

۱ـ دانستم که کار مرا غیر از من کسی انجام نمی دهد،پس خود در بجا آوردن آن کوشیدم

۲ـ دانستم که خداوند بر حال(ظاهر و باطن) من آگاه است،پس حیا کردم

۳ـ دانستم که روزی مرا دیگری نخواهد خورد ،پس آرام گرفتم

۴ـ دانستم که پایان کار من مرگ است،پس برای آن مُهّیا شدم